Маркетингова бізнес-конференція професіоналів фармацевтичної галузі України «Жити сьогодні»
Дата проведення: 19 жовтня 2017 р.,
Місце проведення: Hyatt Regency готель, м.Київ, вул. Алли Тарасової, 5
Програма
9.00–9.30 — Реєстрація
Перша сесія
- Глобальний фармацевтичний ринок: джерела та складнощі і зростання в майбутньом .
Олексій Савін, керівник департаменту консалтингу QuintilesIMS
- Огляд фармринку України. Відображення глобальних трендів на українському фармацевтичному ринку.
Ірина Горлова, СЕО, SMD (Support in Market Development)
- Ціна, як інструмент маркетингу. Зміна структури попиту під впливом ціни.
Олена Карчевська, маркетинг- директор « Бізнес – Кредит»
- Світовий фармацевтичний ринок. Огляд M&A.
Олександр Пшенишнюк, керівник практики Фармацевтики і Охорони здоров'я Адвокатського об'єднання PricewaterhouseCooper Legal Україна
- Мови якими спілкується маркетинг. Канали інформації.
Олена Кустова, President MullenLowe Adventa
- Діалог бізнесу та влади. Адвокація та лобіювання.
Катерина Одарченко, партнер компаниї SIC Group Ukrainе
Кава-брейк
Друга сесія
- Інтелектуальна власність. Що потрібно знати менеджеру, щоб не втратити ринок. "Гарячі" кейси.
Сергій Іонушас,CEO, ЮК «Гелон»
- Фармаконагляд—ефективний інструмент і надійний партнер для бізнесу.
Алла Сороколетова,директор з медичних та регуляторних питань компанії «Асіно»
- Управління ризиками в клінічних випробуваннях.
Катерина Зупанець, доктор фармацевтичних наук
- Генерична заміна лікарських засобів. Досвід ЄС, США і Канади.
Віталій Усенко, медичний директор ПАТ «Фармак»
- Регулювання лікарських засобів, що закуповуються / реімбурсуються за бюджетні кошти. Аналіз змін.
Дмитро Алешко, партнер ЮК «Правовий Альянс»
- Зміни в правовому регулюванні ринку медичних виробів.
Дар’я Бондаренко, виконавчий директор, Павло Харчик, президент Асоціації «Оператори ринку медичних виробів»
Бізнес-ланч
Третя сесія
- Три роки після кризи. Ознаки дорослішання. Коротко про те, чому аптечний рітейл України повільно рухається по еволюційному шляху розвитку сучасного FMCG роздрібу.
Денис Голубчиков, комерційний директор «Джонсон і Джонсон Україна»
- Відносини «аптека– держава». Робота з бюджетними коштами в межах урядових програм та Нацпереліку.
Ольга Стецюк, виконавчий директор HTI
- Аптечні мережі в інтернеті та соціальних мережах.
Юлія Клименюк, Chief digital officer 9-1-1
- Синергія роздрібного аудиту і глибинних інтерв'ю в вивченні ЦА. Практичний кейс двох маркетингових компаній
Наталія Бухалова, директор UMG, Олена Карчевська, маркетинг- директор « Бізнес – Кредит»
Заявка на участь: Zayavka_Jity-2017