X

Для доступу до архівного номеру журналу введіть, будь ласка, Вашу електронну адресу

Введіть ваш Email

X

Підписка на електронну версію журналу "Сучасна фармація"


Введіть ваше ім'я


Введіть ваше прізвище


Введіть вашу спеціальність


Введіть вашу спеціалізацію















Введіть ваш Email


Введіть ваш телефон

Телефон повинен містити код країни

наприклад: +380 99 999 9999


Введіть Область/місто/селище, де ви проживаєте


Введіть ваше місце роботи


Професійні та чуйні. «Аптека доброго дня» вітає фармацевтів з професйним святом

На честь Дня фармацевтичного працівника України мережа «Аптека Доброго Дня» дякує працівникам, які проявили професіоналізм, чуйність, сміливість, та розповідає про нову корпоративну культуру.

«Клієнтолюб»

Це нова система корпоративної культури мережі, яка працює з внутрішнім та зовнішнім клієнтами. Основні її цінності — експертність, партнерство, емпатійність, інноваційність та успішність.

У компанії зазначили, що всі співробітники мають відчувати безпеку, підтримку своїх ідей та бути мотивованими працювати ще краще. Клієнти — емпатію та фахову допомогу фармацевта, щоб сучасні Простори здоров’я та краси працювали з турботою про кожного українця.

 

 

Любов до клієнта

8 липня руйнувань зазнала «Аптека Доброго Дня», яка знаходилась у сусідній будівлі з дитячою лікарнею «Охматдит». Фармацевти на місці безкоштовно забезпечували постраждалих кровоспинними, перев’язувальними матеріалами та антисептичними препаратами.

Аліна Нось, Аліна Льошенко, Анна Бурнус, Анастасія Афанас’єва, Дарія Данилюк, Олександр Подвинський та регіональний менеджер Ольга Ушенко одні з перших ринули на допомогу постраждалим.

У компанії зазначили, що сміливість та відданість роботі фармацевти проявляють щодня, адже працюють в умовах війни, під час обстрілів та блекаутів. Підвищують кваліфікацію, отримують нові знання та навички, щоб надавати клієнтам більш професійну консультацію та проявляти до них емпатію.

Любов до співробітника

Щоб заохотити таких працівників, в «Аптеці Доброго Дня» вигадали подарункові бокси «Клієнтолюб», які фармацевти отримують за робочі досягнення та гарні відгуки відвідувачів.

 

 

Дякуємо!

У нас працюють люди не тільки з великим досвідом, а й великим серцем, для яких не існує чужої біди.

Я вітаю всіх фармацевтів України з професійним святом. Бажаю міцного здоров’я, родинного щастя, успіхів в роботі та реалізації всіх планів.

Дякую, що знаходите в собі сили допомагати іншим, бути чуйними та уважними, що зростаєте професійно та особистісно. Ми продовжимо робити все можливе, щоб вам було на робочих місцях комфортно, затишно та безпечно, адже кожен з вас наша головна цінність.

Генеральний директор компаніїї Оксана Кириченко.

 

Поділитися статтею з друзями